FAQ


1. Hebben jullie alle artikelen op voorraad?
Doorgaans is alles voldoende op voorraad.

2. Is het mogelijk om producten af te halen?
Op afspraak is het mogelijk de producten ook af te halen.

3. Ik krijg een foutmelding/de website reageert niet meer. Wat nu?
Krijgt u een foutmelding of reageert de website niet meer dan adviseren wij u het later opnieuw te proberen. Blijft dit probleem zich voordoen dan kunt u contact met ons opnemen door een email te sturen naar:
info@bird-farm.nl

4. Ik heb een product toegevoegd aan mijn winkelwagen en ik wil ook andere producten toevoegen is dat mogelijk?
Ja dit is mogelijk. Wanneer u opnieuw producten wilt toevoegen aan uw bestelling dan klikt u op: Ga door met winkelen. U komt dan terecht op de vorige pagina in de webwinkel waar u was. U kunt dan verder gaan met winkelen en andere producten toevoegen aan uw winkelwagen.

5. Wat doet bird-farm.nl met mijn gegevens?
Alle gegevens die u ons doorgeeft worden alleen gebruikt voor interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klantenbeheer, zoals het verwerken van bestellingen. Wij verstrekken geen gegevens aan derden, die uw persoonlijke levenssfeer kunnen aantasten.

6. Ik heb al een bestelling geplaatst maar ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dit?
Wanneer u een bestelling geplaatst heeft en deze is verwerkt dan is het niet mogelijk om aan deze bestelling extra producten toe te voegen. Wel kunt u altijd een nieuwe bestelling doen of ons benaderen via
info@bird-farm.nl zodat wij kunnen proberen het artikel nog handmatig aan uw bestelling toe te voegen

7. Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Alle persoonsgerelateerde gegevens worden vanzelfsprekend strikt vertrouwelijk behandeld bij Bird-farm.nl. Zie onze privacypagina.

8. Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat kan ik doen?
Mocht het zijn dat Bird-farm.nl het verkeerde product naar u heeft gestuurd dan kunt u het product kosteloos terugsturen. De verzendkosten worden dan vergoed. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld dan kunt u dit retourneren. U betaalt dan wel de verzendkosten en eventueel het prijsverschil met het correcte product.

9. Ik wacht al een lange tijd op mijn bestelling, wat kan ik doen?
Als u al een lange tijd op uw bestelling wacht ( 4 werkdagen of langer) dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder.

10. Hoe laat word mijn bestelling bezorgd?
Helaas kunnen wij u geen tijdsindicatie geven van de bezorging van uw levering.

11. Wie is de vervoerder?
Het vervoeren van de pakketten wordt gedaan door DHL of PostNL.

12. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben bij de aflevering?
In het geval dat u niet thuis bent op het moment van levering, zal de bezorger uw pakket bij uw buren proberen af te geven. Mocht dit niet lukken, dan biedt de bezorger uw pakket de volgende werkdag opnieuw aan.

12. Hoe kan ik een product retourneren?
U kunt het artikel in onbeschadigde verpakking binnen 7 werkdagen terugsturen naar ons.

13. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden automatisch berekend en in het overzicht gegeven van uw bestelling. De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht, tot 10 en tot 30 kg.

14. Op welke dagen verstuurt Bird-farm.nl pakketten?
Bird-farm.nl verstuurt op alle werkdagen pakketten. De bestelling wordt verstuurd op de eerstvolgende werkdag na het binnenkomen van uw betaling.

15. Kan ik op een ander adres laten bezorgen dan mijn huisadres?
Ja dit is mogelijk. Wanneer u uw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, geeft u dit aan in het bestelproces bij Verzendwijze. Om een ander afleveradres te gebruiken klikt u bij Verzendwijze op uw tweede adres.

Betalingen

16. Is betalen bij Bird-farm.nl veilig?
Betalen bij Bird-farm.nl doet u altijd veilig en vertrouwd via uw eigen bank of via iDEAL in uw vertrouwde online bank omgeving.

18. Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Wanneer u uw bestelling komt afhalen dan kunt u contant betalen. Wanneer u uw bestelling laat thuisbezorgen dan kunt uitsluitend vooraf betalen. Graag hiervoor uw begrip.

19. Mijn betaling is mislukt, moet ik nu opnieuw bestellen?
Wanneer de betaling is mislukt kunt twee dingen doen:

-Volg de instructies bij het internetbankieren, of
-U
schrijft het bedrag handmatig over onder vermelding van het bestelnummer/factuurnummer dat u van ons door hebt gekregen nadat u ons een e-mail heeft gestuurd (info@bird-farm.nl ).

20. Ik betaal liever niet via internet, kan ik bij Bird-farm.nl ook afhalen?
U kunt uw bestelling afhalen na afspraak.